Rust canvas for Finnabair + TUTORIAL

 Hi,

Finnabair, as usual, delighted us with new products. The new edition of moulds and stencils is a real craft madness and unimaginable possibilities of their use. In a word, GORGEOUS!

I reached for three of the 10 new sets of moulds and two patterns of stencils. In the project I used mechanical birds with cogs, light bulbs and beautiful frames in various sizes. From the stencils, I chose the unique one in the shape of a circle and fragments of text.

I placed my composition on the back of the canvas. To make it even more interesting, I also used a rim made of HDF material, string and a few small metal elements, pieces of fabric and dry sticks.

Do you want to see how this project was created step by step? Please visit the Finnabair Art Files YouTube channel for lots of inspiration with Finnabair products.

Cześć,
Finnabair jak zwykle zachwyciła nas swoimi nowymi produktami. Nowe wydanie foremek i szablonów to istne craftowe szaleństwo i niewyobrażalne możliwości ich wykorzystania. Jednym słowem CUDO!

Ja sięgnęłam po trzy z 10 nowych zestawów foremek i dwa wzory szablonów. W projekcie użyłam mechanicznych ptaków z trybikami, żarówek oraz pięknych ramek w różnych wielkościach. Z szablonów wybrałam ten wyjątkowy w kształcie okręgu oraz fragmentów tekstu.

Moją kompozycję ułożyłam na odwrocie kanwy. Żeby było jeszcze ciekawiej wykorzystałam również obręcz z materiału HDF, sznurek i kilka metalowych drobnych elementów, kawałki tkaniny i suche patyczki.

Chcesz zobaczyć jak krok po kroku powstał ten projekt? Zapraszam na kanał YouTube Finnabair Art. Files, gdzie znajdziesz masę inspiracji z produktami Finnabair.









TUTORIAL:

Hugs,
Kasia Salmanowicz 

Komentarze

Popularne posty