Mysterious Atmosphere for Finnabair + TUTORIAL

 Cześć,

Macie pewnie swoje ulubione kolory, w których najchętniej tworzycie? Tak jest też w moim przypadku. Bardzo lubię naturalne odcienie brązu z dodatkiem bieli. Choć czasem wychodzę ze strefy komfortu, to najprzyjemniej działam twórczo w swojej ulubionej tonacji.

Wykonałam kanwę pełną nowości od Finnabair. Wykorzystałam mix odlewów wśród których znalazły się zegarki kieszonkowe, tarcze zegara, owady, łańcuszki i piękne ozdobne ramki. Całość przyklejona na tissue paper i zabezpieczona clear gesso. Wykorzystałam również elementy z materiału hdf i suche patyczki.

Wszystko pokryłam dwoma odcieniami liquid acrylic paints oraz cudnie lśniącymi woskami. Zapraszam do obejrzenia filmu, w którym znajdziesz wszystkie etapy powstawania tego projektu.

Hello,

You probably have your favorite colors, which you like to create? This is also in my case. I really like natural shades of brown with the addition of white. Although I sometimes leave my comfort zone, but the most pleasant thing is to be creative in my favorite tone.

I made a canvas full of new products from Finnabair. I used a mix of castings, including pocket watches, clock faces, insects, chains and beautiful decorative frames. Everything  glued on tissue paper and secured with clear gesso. I also used peebles, dry sticks and elements made of HDF material.

I covered everything with two shades of liquid acrylic paints and wonderfully shiny waxes. I invite you to watch the video tutorial in which you will find all the stages of creating this project.







TUTORIAL:

Hugs,
Kasia Salmanowicz


Komentarze

Popularne posty