Creative mechanisms for Finnabair

 Hello,

new products from Finnabair Winter Release 2021 are surprising as always! Wonderful moulds from which we can create so much;) I immediately decided to use large cogs and pipes that stole my heart. In addition, the offer includes amazing chipboard. 

I glued all these new products in to the gear-shaped base with Heavy Body Gel. I painted the whole project with black gesso and used liquid acrylic paints. Then I used new waxes. Have you seen them? They have great colors and as always they are amazing to work with. What do you like the most, do you already have your favorites?

Cześć,

nowe produkty od finnabair jak zwykle zaskakują! Cudowne foremki, z których możemy stworzyć tak wiele;) Od razu postanowiłam wykorzystać duże trybiki i rury, które skradły moje serce. Do tego w ofercie pojawiły się rewelacyjne tekturki. 

Wszystkie te nowości nakleiłam za pomocą Heavy Body Gel na bazę w kształcie zębatki. Całość wymalowałam czarnym gesso i wykorzystałam farby serii liquid acrylic. Następnie użyłam nowych wosków. Widzieliście je? Mają świetne kolory i jak zwykle pracuje się z nimi niesamowicie. Co Wam najbardziej przypadło do gustu, macie już swoich faworytów?






Hugs/ Ściskam,
Kasia Salmanowicz

Komentarze

Popularne posty