Wielkanocna kartka dla Artistiko - Easter card

Hej, hej!
Mam nadzieję, że kreatywnie spędzacie czas? Mam dziś dla Was wielkanocną kartkę w pudełeczku z okienkiem. Ostatnio niezbyt często zdarza mi się robić karteczki, dlatego pomyślałam, że czas to zmienić;)) Wybrałam do tego gąski HDF i napis z kolekcji Wielkanocny czas. Mnóstwo w niej dekorów i napisów, które cudownie wzbogacą Wasze projekty. 
Na mojej kartce znalazło się dużo zwiewnych elementów, koronki, sznurki, piórka, kwiatki i papierowe dodatki. Wszystko naklejone warstwowo i 'opakowane' w craftowe pudełeczko.

Hello!
I hope you spend yout time creatively? Today I have for you some my Easter card in a paper box. Recently, I don't often make cards, thst's why I thought it was time to change it;)) I chose the HDF goose and the inscription from the Easter time collection.
On my card there were a lot of ethereal elements, laces, strings, feathers, flowers and paper accessories. Everything stuck in layers and 'wrapped' in a craft box.




Ściskam/ Hugs,
Kasia Salmanowicz



Komentarze

Popularne posty