Pastel frame for Dusty Attic - pastelowa ramka

Hello crafty people!
This time I have for you a pastel project with new chipboard from Dusty Attic. I decorated a simple, plastic frame inspired by the moodboard for August. There is a pink, blue and a bit of brown so I worked very well with it.

At the beginning I secured the frame with white gesso. I did the same with all decorative elements that were in this composition. I glued  everything with a heavy body gel. I used three shades of acrylic paints that I mixed with water. As always, I whitened the entire project after drying. Finally, I splashed the frame with the paints that were used. I gently outlined the contours of the black gesso and added small stamps in several places.

Witajcie!
Tym razem mam dla Was pastelowy projekt z nowymi wzorami tekturek od Dusty Attic. Udekorowałam zwykłą, plastikową ramkę inspirując się moodboardem na sierpień. Jest tam róż, błękit i odrobina brązu więc bardzo dobrze mi się z nim pracowało.

Na początku ramkę zabezpieczyłam białym gesso. To samo zrobiłam ze wszystkimi elementami, które znalazły się w tej kompozycji. Wszystko kleiłam za pomocą heavy doby gelu. Wykorzystałam trzy odcienie farb akrylowych, które mieszałam z wodą. Dzięki temu wygodniej mi się kolorowało. Jak zawsze wybieliłam po wysuszeniu cały projekt. Na koniec pochlapałam ramkę farbami, jakie zostały wykorzystane. Delikatnie zarysowałam kontury czarnym gesso i dodałam w kilku miejscach drobne stemple.









Moodboard:

Hugs/ Ściskam,
Kasia Salmanowicz

Komentarze

Popularne posty