Mixed media notebook for Dusty Attic / Mixed mediowa okładka

Hello everybody,

It’s probably no secret that I love every projects in shades of brown. This time I made a notebook cover in brown with the addition of blue. A practical notebook that can be an interesting decoration.

I used here many types of Dusty Attic chipboard. Combination of wire with delicate leaved and swirls. For this metal embellishments, clay elements and paper flowers. The whole is balanced and combined to the use of brown color. I painted everything with brown and blue liquid acrylic paint.

After drying I whitened all with white gesso and splashed some paints. I also used stamps on the cover and some chippy.

---


Hej,

To chyba nie tajemnica, że uwielbiam tworzyć wszelkie projekty w odcieniach brązu. Tym razem wykonałam okładkę notesu w kolorze brązowym z dodatkiem błękitu. Praktyczny notatnik, który może jednocześnie stanowić ciekawą dekorację.

Użyłam tutaj wiele rodzajów tekturek Dusty Attic. Połączenie ‘drutu kolczastego’ z delikatnymi listkami i zawijasami. Do tego metalowe elementy, dodatki z masy plastycznej i papierowe kwiatki. Całość zrównoważona i zarazem połączona dzięki użyciu kolory brązowego. Wszystko pomalowałam brązową i niebieską farbą akrylową w płynie.


Po wysuszeniu całość wybieliłam białym gesso i pochlapałam trochę farbami. Wykorzystałam też stemple, które odbiłam na samej okładce, ale też na niektórych tekturkach;))










Have a nice day/ Miłego dnia, Kasia Salmanowicz



Used in this project:

Komentarze

Popularne posty