Mechanical tag for Mixed Media Place / Mechaniczny tag

Hello!

I love to use all the cogs and gears in my mixed media projects. This time I also put it on;)) On the HDF/ hardboard base in the shape of a tag, I used new Finnabair silicone molds. There are also metal embellishments and decorative hdf elements. Everything fits together perfectly, because there is a consistent color. All in brown with a little bit of black accents.
Most in mixed media I like to use acrylic paints, and new Finnabair liquid paints work great here. I chose 3 shades, which after drying I gently whitened with white acrylic paint.
This time I glued all the elements with hot glue gun. Using everything I had previously secured with white paint.

I invite you to watch the movie in which you will find all the stages of work.

---

Hej!

Uwielbiam wykorzystywać  w swoich projektach wszelkie trybiki i zębatki. Tym razem również na nie postawiłam;)) Na bazie hdf w kształcie taga wykorzystałam trybiki z masy plastycznej i nowych foremek Finnabair. Są też tutaj metalowe dodatki i elementy dekoracyjne z hdf. Wszystko razem idealnie się komponuje, a to za sprawą jednolitej kolorystyki.
Wszystko skąpane w brązie z czarnymi akcentami. Najbardziej w mixed mediach lubię korzystać z farb akrylowych, a farbki liquid świetnie się tu sprawdzają. Wybrałam 3 odcienie, które po wysuszeniu i tak delikatnie wybieliłam za pomocą białej farby akrylowej.
Tym razem wszystkie elementy kleiłam na gorąco. Naprzemiennie wykorzystując wszystko co wcześniej zabezpieczyłam białą farbą. Dzięki temu elementy z HDF-u znacznie bardziej dały się pokolorować.
Zapraszam do oglądania filmu, w którym znajdziecie wszystkie etapy pracy.











TUTORIAL:

Heave a nice day/ miłego dnia,
Kasia Salmanowicz


Komentarze

Popularne posty