Layout for Dusty Attic

Hello everyone!

Today I'd like to show you my new project created for Dusty Attic;)) All in blue - layout with beautiful photo <3 <3 

As always, I used here a lot of Dusty Attic elements, which you can find in the links below. All of them I covered with white acrylic paint, then I used blue imapsto paint and liquid acrylic paint. When you protected the chipboard, you can paint it anyway.


To this I added lace, paper flowers, metal embelishments and hdf birds. The whole project was brightened with whie gesso and splashed and the end. This is work inspired May mood board. 


---

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój nowy projekt dla Dusty Attic;)) Cały w błękicie - layout z pięknym zdjęciem <3 <3

Wykorzystałam tu mnóstwo dodatków DA, które możecie znaleźć w linkach poniżej. Wszystkie te elementy pokryłam cienką warstwą białej, akrylowej farby. Następnie użyłam niebieskiej farby Impasto i płynnej akrylowej w niebieskim odcieniu. Jeśli najpierw zabezpieczam tekturki, mogę je dowolnie kolorować.

Do tego dodałam koronki, papierowe kwiatki, metalowe elementy i dekorki hdf z Artistiko. Cały projekt rozjaśniłam białym gesso i pochlapałam farbami.








Mood board:

Have a nice day,
Kasia Salmanowicz



Used in this project:


Komentarze

Popularne posty