Wooden box for Mixed Media Place - drewniane pudełko

Hello everyone,
In this time I decided to make Wooden box. I used here a lot of moulds elements from Finnabair. They are waiting for me for a long time, so it’s a time to use it! There are wings in two sizes and cogs, which are connected with hdf elements.
To color my project I used brown liquid acrylic paint and next two waxes. First in brown color, because it suits to the whole composition and second in blue shade. I applied a very thin layer.
At the end I glued art stones and mica flakes. Next I used stamps with text and cogs.

I invite you to watch video tutorial;))

---

Witajcie,
Tym razem postanowiłam udekorować drewniane pudełeczko. Na wieczku wykorzystałam mnóstwo elementów z foremek Finn, które już od jakiegoś czasu czekały na swój dzień. Znalazły się tam skrzydła w dwóch rozmiarach oraz trybiki, które połączyłam z elementami HDF.
Do pokolorowania całości użyłam brązowej farbki akrylowej w płynie, a następnie dwóch rodzajów wosku. Jeden brązowy, aby nawiązywał kolorem do całości i drugi w odcieniu błękitu. Nałożyłam naprawdę niewielką ilość, a jednak efekt mnie zadowolił.
Na koniec wykorzystałam też kulki 3D i płatki Mika. Do tego kilka stempli – wzory z tekstem i drobnymi trybikami, które idealnie tutaj pasują.
Zapraszam do oglądania filmu;))









TUTORIAL:

Have a nice day/ Miłego dnia,
Kasia Salmanowicz


Komentarze

Popularne posty