Junk box dla Artistiko

Hej, hej;))

Dziś dla odmiany mam dla Was projekt nie mediowy - tym razem postawiłam na papier. Exploding box w wersji 'junk' z dodatkową harmoniją wewnątrz, na której mogą zmieścić się zdjęcia lub teksty. Ja postawiłam na motywujące hasła :) 
Wykorzystałam papier kraftowy, nuty, fragmenty koronki, taśmy washi, tkaniny, gazę, kwiatki i kawałki papieru do scrapbookingu. Sporo elementów, które tym razem przerywałam, strzępiłam i gniotłam... Na koniec trochę białego gesso, które na papierze kraft wygląda rewelacyjnie.

---

Hello;))
Today I have for you scrabooking project with papers. Exploding box in junk style with additional harmony inside, where photos or texts can fit. I put on motivating passwords :)
I used in this project craft paper, music paper, lace, washi tapes, pieces of fabrics, flower and scrapbooking papers. I shredded and crumpled a lot of elements which this time I was breaking up ... At the end a little white gesso, which looks fabulous on kraft paper.















Miłego dnia / Have a nice day,
Kasia Salmanowicz


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty