Spring notebook - wiosenny notes

Witajcie,
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój wiosenny notes z pastelowymi farbami akrylowymi i kwiatami. Jestem miłośniczką brązowych odcieni więc bardzo delikatnie dodałam mały akcent z brązu;) To seria farb kredowych w przygaszonych kolorach.

Okładkę notesu pomalowałam gesso i okleiłam tkaninowym plastrem, aby powstała struktura. Następnie użyłam szablonu i pasty piaskowej. Nakleiłam tam papierowe róże i kwiatki drewniane. Do tego trochę wstążki i sznurka, aby cała kompozycja była pełna. Do przyklejenia użyłam Gel Medium.

Wszystko pomalowałam farbami akrylowymi. Po wysuszeniu wybieliłam całość delikatnie i pochlapałam tymi sami kolorami farba zmieszanymi z wodą. Na koniec kilka czarnych akcentów.


---

Hello,
Today I’d like to show my spring notebook with pastel acylic paint and flowers. I’m a fan of brown shades, so I added a little Deep Brown accent very gently;) It’s a series of Vintage Paints in subdued colors.

I painted the cover of the notebook with White Gesso and added a fabric patch to make some stucture on the surface. Next I used stencil and my new favourite medium – Sand Texture Paste. I put there beautiful paper roses and wooden flowers. Additionaly, a little ribbon and string to make the whole composition full. I glued everything with Gel Medium Matt.

I painted everything with acrylic paints: Mint, Pale Green and Pink. These colors blend in beautifully. After drying, I whitened the whole gently with White Paint and splashed with the same colors paint mixed with water. At the end a few black accents with Black Paint. 








Pozdrawiam,
Have a nice day,
Kasia Salmanowicz

Komentarze

Popularne posty