Tissue box - chustecznik

Witajcie,

Mixed mediowo można ozdobić naprawdę wszystko. Na swój projekt warsztatowy wybrałam drewniane pudełko na chusteczki, na którego ściankach stworzyłam całą kompozycję. 
Świetnie sprawdziło się tu tło - murek. Oprócz tego mnóstwo trybików, mikrokulki, proszki 3D i pasty strukturalne. Jestem zwolennikiem wykorzystywania tego co mam otwarte więc w ruch poszła pasta śniegowa. W połączeniu z odcieniami brązu tworzy świetny efekt rdzy.
Całą kompozycję po wysuszeniu wybieliłam białym gesso. Dodałam stemple i czarne akcenty. Czyli wszystko tak, jak lubię najbardziej;)

Hello,

Mixed media can really decorate everything. For my workshop design I chose a wooden box for tissue, on whose walls I created the whole composition.
The background of the wall suits here ideal. In addition, a lot of cogs, glass beads, 3D powders and structural pastes. I like to use what I have open so I used snow paste. In combination with shades of brown it creates a great rust effect.

After drying, I applied a small amount of white gesso. I added stamps and black accents. So everything as I like the most;)









Miłego dnia,
Have a nice day,
Kasia Salmanowicz

Komentarze

Popularne posty