Retro dreamcatcher - retro łapacz snów

Cześć,

dzisiaj chciałabym pokazać mój łapacz snów w stylu retro w ulubionych odcieniach brązu. Użyłam wielu produktów Daily Art do pokolorowania... Sami zobaczcie ;)

Na początku wszystkie drewniane elementy pomalowałam gesso. To bardzo ważne kiedy chcesz używać wody w swoim projekcie. Tym razem wykorzystałam mini rameczki, drewnianą bazę i trybiki. 

Do stworzenia struktury użyłam pasty satynowej w kolorze onyx oraz szablonu. Kolory tego rodzaju past są bardzo intensywne dlatego efekty są bardzo wyraziste. Interesujący efekt dają też mikrokulki szklane w dwóch rozmiarach.

Aby nadać koloru wykorzystałam mgiełki vintage (sepia i czarną), glossy (melted chocolate, czarną) oraz błyszczącą złotą. Wszystkie mają piękne kolory i dają świetne efekty. Niektóre elementy pokryłam brązową patyną.
Na koniec dodałam stemple i białą farbę akrylową.
Mam nadzieję, że lubicie takieefekty.

---

Hi!

Today I’d like to show my dreamcatcher in retro style with my favourite brown shades. I use a lot of Daily Art products in this colors… Have a look ;)

At the beginning every wooden details I paint with white gesso. It’s very important when you will use water in mixed media project. In this time I use mini frames and wooden board.

To make some texture I use Valvet Paste Onyx with stencil. Color of this paste is very intensive so effect is expressive! Interesting structure also gives Glass Beads in two sizes.

o color my project I use vintage (sepia and black), glossy (melted chocolate, black) and glimmer (gold) Ink  Sprays. They have beautiful colors and amazing effect. Some elements I painted with Bronze Patina.
At the end I added a little stamping with white acrylic paint.
I hope you like retro projects ;)








Pozdrawiam,
Have a nice day,
Kasia Salmanowicz



Komentarze

Popularne posty