Easter booth - wielkanocna budka

Witajcie!
Dziś przybywam z pomysłem na wykonanie ptasiej budki. Kolekcja Artistiko ‘Easter time' 'Wielkanocny czas' w połączeniu z domkami (dostępnymi od dawna w sprzedaży) wypada świetnie. Można by nawet stwierdzić, że to mały kurnik... w nieco wielkanocnej odsłonie:))
Wszystkie elementy baaardzo delikatnie zagessowałam i jako tło wykorzystałam stemple Primy z pięknymi kwiatami (które też idealnie sprawdzą się do kolorowania np. akwarelkami).
Następnie wszystkie tak przygotowane elementy - domek, kurki, tło paski, motylki, jajka i listki nakleiłam za pomocą gel medium. W niektórych miejscach znalazł się też sizal i odrobina gazy. Prace są przez to bardziej przestrzenne.
Całość kolorowałam mgiełkami Daily Art, ale tylko w okolicach kurek. Po wysuszeniu wszystko pochlapałam. Można wykorzystać do tego tusze Splash, farby akrylowe, mgiełki, a nawet gesso zmieszane z wodą. Możliwości jest bardzo wiele:)) Pytacie często czy chlapać - tak, to z pewnością bardzo dobre rozwiązanie!
W moim 'kurniku' pojawiły się też papierowe kwiatuszki i trochę mchu. Choć myślę, że 'kropeczką nad i' były stemple z tekstem. Wybrałam do tego dwa rodzaje - z dużym odręcznym pismem i malutkim drukowanym.

---

Hello!
Today I come with an idea to make a bird's nest. The Artistiko 'Easter time' collection 'Easter time' in combination with the houses (available for a long time in the sale) is great. All elements were covered gesso very gently and as a background I used Prima stamps with beautiful flowers (which are also perfect for coloring with watercolors, for example).
Then all the elements prepared in this way - a house, cocks, striped background, butterflies, eggs and leaves, I put on using a gel medium. In some places there was also a sisal and a bit of gauze.
I painted the whole with Daily Art mists, but only around the main composition. After drying, I splashed everything. You can use Splash inks, acrylic paints, mists and even gesso mixed with water. There are many possibilities :)) You often ask if splashing - yes, it is certainly a very good solution!
In my 'chicken booth' also appeared paper flowers and some moss. Stamps with the text were very important. I chose two types for this - with a large handwritten letter and a small printed one.






Komentarze

Popularne posty