Easter egg - pisanka

Witajcie,
Postanowiłam stworzyć świąteczne jajko z wykorzystaniem wielkanocnych nowości;) Proces powstawania mogliście oglądać podczas warsztatów online jakie prowadziłam dla Artistiko. Jeszce raz bardzo dziękuję za Waszą obecność i tak pozytywny odzew!

Choć Wielkanoc to bardzo radosne święta, ja wybrałam kolory które dla mnie są wyjątkowe. Jako dodatki do stojącej bazę pisanki wybrałam motylki, gałązki, zajączka z hdf i papierowe kwiatki, które pięknie wkomponowały się w całość. 

Pracowałam z farbami akrylowymi i gessem, które uwielbiam wykorzystywać w swoich projektach.

Niżej podaję link do warsztatów online;)

---

Hello, I decided to create an Easter egg using the new collection from Artistiko;) You could watch the creation process during the online workshops that I ran on Facebook. Thank you once again for your presence and such a positive response! Although Easter is a very joyous holiday, I chose colors that are unique to me. As additions to the standing base of Easter eggs, I chose butterflies, twigs, bunny with hdf and paper flowers that beautifully fit into the whole. I worked with acrylic paints and gesso, which I love to use in my projects. Below is the link to online workshops;)








Link do warsztatów online
Link to online workshops (in Polish)

Pozdrawiam,
Have a nice day,
Kasia Salmanowicz

Komentarze

Popularne posty