Be in the moment for Finnabair + TUTORIAL

Hi,

June is ahead of us, probably full of amazing inspirations, because you can't be bored with Finnabair products. Today I invite you to YouTube, where you can see my new project using new waxes, scrapbooking papers from Finn and 7 Dots Studio, clay elements and moulds. All of this, of course, combined with Finnabair mixed media products that you probably know well.

I made the project on one of my HDF bases. First, I painted the whole base with white gesso. Then I created a composition and painted it with liquid acrylic paint. Although I love this paint, metallic waxes added a great effect.

Jump on YouTube and watch the entire process of creating this project.

Cześć,

Przed nami czerwiec, zapewne pełen niesamowitych inspiracji, bo przecież z produktami Finnabair nie  można się nudzić. Zapraszam Was dziś na YouTube, gdzie możecie zobaczyć mój nowy projekt z wykorzystaniem nowych wosków, papierów do scrapbookingu od Finn i 7 Dots Studio, elementami z masy plastycznej i foremek. Całość oczywiście połączona z mediami, które pewnie dobrze znacie.

Projekt wykonałam na jednej z moich baz z materiału HDF. Na początku całość pomalowałam białym gesso. Później ułożyłam kompozycję, którą pomalowałam liquid acrylic paint. Choć uwielbiam tę farbę, to świetnego efektu dodały jej woski metaliczne.

Wskakuj na YouTube i zobacz cały proces powstawania tego projektu.







TUTORIAL:

Komentarze

Popularne posty