Vintage decor for Finnabair + TUTORIAL

Hello,

How about old lace, clay elements from Finnabair moulds and wonderful Butterfly Effect scrapbooking paper? I used this mix in my vintage project.

Of course, I protected the paper with Clear Gesso because I used a lot of water in combination with Liquid Acrylic Paint.

I created a layered composition based on HDF material, which makes the design very stiff and durable.

I glued all the elements using Soft Matte Gel and Heavy Body Gel. These are products that are irreplaceable in my projects.

Are you curious about the creation process? I cordially invite you to YouTube, where a tutorial is waiting for you. The list of products used in the Mixed Media Place store can be found below.


Cześć,

Co powiesz na stare koronki, odlewy z foremek Finnabair i cudowny papier do scrapbookingu Butterfly Effect? Taki mix wykorzystałam w moim projekcie w klimacie vintage.

Papier oczywiście zabezpieczyłam Clear Gesso, ponieważ wykorzystałam dużą ilość wody w połączeniu z Liquid Acrylic Paint.

Ułożyłam warstwową kompozycję opartą na bazie z materiału HDF, dzięki temu projekt jest bardzo sztywny i wytrzymały.

Wszystkie elementy kleiłam za pomocą Soft Matte Gel i Heavy Body Gel. To produkty, które są niezastąpione w moich projektach.

Jesteś ciekawy procesu powstawania? Serdecznie zapraszam na YouTube, gdzie czeka na Ciebie tutorial. Listę wykorzystanych produktów dostępnych w sklepie Mixed Media Place znajdziesz poniżej. 








TUTORIAL:

Have a nice day / Miłego dnia,
Kasia Salmanowicz 

Komentarze

Popularne posty