Christmas cards for Finnabair + TUTORIAL

Hello,

Did you know that you can easily use the new Finnabair and 7 Dots Studio papers to create vintage Christmas cards? They have a very interesting design and will serve as an ideal base for projects in this style.

This time I made two cards on kraft paper. I used scrapbooking papers from the Butterfly Effect collection, HDF elements, Finnabair paper roses, a metal snowflake and a few red branches with balls.

I added one of the pastes with a shiny effect and glitter from the Winter set. I also added an art stones combined with gel. I splashed everything with white gesso.

You can watch the video tutorial with the entire process there.


Cześć,

Czy wiesz, że nowe papiery Finnabair i 7 Dots Studio z łatwością możesz wykorzystać do stworzenia bożonarodzeniowych kartek w klimacie vintage? Mają bardzo ciekawe wzornictwo i posłużą jako idealna baza do projektów w takim właśnie stylu.

Tym razem wykonałam dwie kartki na papierze kraftowym. Użyłam papierów z kolekcji Butterfly Effect, elementów HDF, papierowych różyczek Finnabair, metalowej śnieżynki i kilku czerwonych gałązek z kulkami.

Całość rozświetliłam za pomocą jednej z past z błyszczącym efektem oraz brokatu z zestawu Winter. Dodałam też art. Stones w połączeniu z żelem. Wszystko pochlapałam białą farbą.

Zapraszam na video tutorial. Zobaczysz w nim cały proces.








TUTORIAL:


Komentarze

Popularne posty