Bożonarodzeniowe trio z tekturkami Artistiko

Hej, 

Lubicie ręcznie robione kartki świąteczne? Ja mam dziś cały komplet - kartka w formacie DL i czekoladownik z shakerami, a do tego uroczy tag. Całość z wykorzystaniem uroczych papierów do scrapbookingu i kwiatków z tkaniny, które sama zrobiłam. Dodałam też moje ulubione tekturki z Artistiko.

Tekturki od roku znajdziecie z moim sklepie. Stale przybywa nowych wzorów więc tym bardziej zachęcam do ich wykorzystywania i oczywiście chwalenia się efektami pracy na Art Grupie Artistiko.

Hello,

Do you like handmade Christmas cards? Today I have the whole set - a card in DL format, a chocolate box with shakers, and a cute tag. All using lovely scrapbooking papers and fabric flowers that I made myself. I also added my favorite cardboards from Artistiko.

You can find chipboards in my store for a year. The quantity of new designs is constantly increasing, so I encourage you to use them and, of course, show the results of your work at Art Grupa Artistiko.





Ściskam/ Hugs,
Kasia Salmanowicz 


Komentarze

Popularne posty