Bird canvas for Finnabair + TUTORIAL

 Hello,

One of Finnabair latest novelties accompanies me constantly. Wonderful patterns of moulds that I can use all the time in my projects. In general, I really like frames, and there are quite a lot of Finn moulds. Even in one set you will find many patterns and in different sizes, so you will always find something suitable for your project.

I chose round frames and beautiful birds. I combined the whole elements with metal embelishments, piece of fabric, some wire and HDF accessories. I glued everything with Heavy Body Gel. Anyone who has ever tried to glue anything with this product surely knows how strong it is.

To color the project, I chose Liquid Acrylic Pain Burnt Sienna and Black Ink, but also a bit of Impasto paint in Mint and, of course, White Gesso.

You will find everything in the video, of course. I invite you to watch.

Hej,

Jedne z ostatnich nowości Finnabair urzekły mnie niesamowicie. Cudowne wzory foremek, które mogę cały czas wykorzystywać w swoich projektach. Ogólnie bardzo lubię ramki, a wśród foremek Finn pojawiło się ich naprawdę sporo. Choćby w jednym zestawie znajdziesz mnóstwo wzorów i to w różnych wielkościach, przez to zawsze możesz znaleźć coś odpowiedniego do swojego projektu.

Ja wybrałam okrągłe ramki i piękne ptaszki. Całość połączyłam z metalowymi zdobieniami, kawałkiem tkaniny, drutem i dodatkami HDF. Wszystko kleiłam Heavy Body Gel. Każdy, kto już kiedyś próbował kleić cokolwiek tym produktem z pewnością wie, jaki jest mocny.

Do pokolorowania projektu wybrałam Liquid Acrylic Pain Burnt Sienna i Black Ink, ale też odrobinę farby Impasto w kolorze Mint oraz obowiązkowo White Gesso.

Wszystko oczywiści znajdziesz na filmie. Zapraszam Cię do oglądania.





TUTORIAL:


Hugs/ Ściskam
Kasia Salmanowicz


Komentarze

Popularne posty