Mixed media skull for Finnabair + TUTORIAL

Hello,

If I ask you if you like Finnabair metallique waxes, the answer will probably be positive. YES, I love them too! They give an amazing effect, and their glow is sensational. On a black base with gesso, it's just magic. In a few moments you can get a great effect, and you probably know how many colors are available in the offer...

My today's project is a skull made of HDF material, on which I glued one of the Finnabair chipboard. Plus metal flowers and a few small cogs. I filled the free spaces with two types of texture pastes. One cracking and the other with particles resembling sand.

I painted everything with black gesso, and then I used metallic paints and waxes. Any color combinations will allow you to get amazing results.

You can find the whole creation process in my video tutorial on the Finnabair channel. I invite you to watch and, of course, create your own amazing projects.

Cześć,

Jeśli zapytam, czy lubicie metaliczne woski Finnabair, to pewnie odpowiedź będzie jednoznaczna. TAK, ja również je uwielbiam! Dają niesamowity efekt, a ich blask jest rewelacyjny. Na czarnym podkładzie z gesso to po prostu magia. W kilka chwil można uzyskać świetny efekt, a pewnie wiecie jak wiele kolorów jest dostępnych w ofercie…

Mój dzisiejszy projekt to czaszka z materiału HDF, na którą nakleiłam jedną z tekturek Finnabair. Do tego metalowe kwiaty i kilka drobnych trybików. Wolne przestrzenie uzupełniłam dwoma rodzajami past tekstualnych. Jedna pękająca, a druga z drobinkami przypominającymi piasek.

Wszystko pomalowałam czarnym gesso, a następnie użyłam farb metalicznych oraz wosków. Dowolne kombinacje kolorystyczne pozwolą Wam uzyskać niesamowite efekty.

Cały proces tworzenia znajdziesz w moim wideo tutorialu na kanale Finnabair. Zapraszam Was do oglądania i oczywiście kreatywnego tworzenia.










TUTORIAL:

Hugs,

Kasia Salmanowicz




Komentarze

Popularne posty