Junk ATC for Finnabair + TUTORIAL

 Hi,

today I decided to do Junk ATC. Vintage atmosphere, lace, fragments of an old book, scraps of scrapbooking paper, metal hearts ... Something that I usually find in my drawers. Something that I do not throw away and I am sure that I can always use it in my projects.

My three cards are very similar to each other, although they are all different. I don't know if you like to do ATc and exchange them with others? I know people who create ATC and use them only as decorations presented in the set. Everyone likes something different;)) I, however, more and more often reach for just such a creative form.

On the base I stuck scrapbooking paper from 7 Dots Studio and pieces of the book alternately. Later, tulle, fragments of decorative fabric, lace, white crumpled tissue paper. I also found colored sticks and molds from finn. I love these little frames, they are just cute, and they were perfect for such a small form. Additionally, glossy paint sparks and liquid acrylic paint.

I love the color of brown and white, so such colors suited my ATC perfectly. I invite you to a video tutorial in which you will see how my cards were made.

Cześć,

dzisiaj postanowiłam wykonać junkowe ATC. Klimat vintage, koronki, fragmenty starej książki, kawałki papieru do scrapbookigu, metalowe serduszka... Coś co zazwyczaj znajdę w swoich szufladach. Coś czego nie wyrzucam i mam jednocześnie pewność, że zawsze mogę to wykorzystać w swoich projektach.

Moje trzy karty są bardzo do siebie podobne, choć każdą z nich się różni. Nie wiem, czy lubicie wykonywać ATC i wymieniać się nimi z innymi? Znam osoby, które tworzą ATC i wykorzystują je wyłącznie jako dekoracje, prezentowane w zestawie. Każdy lubi coś innego;)) ja natomiast coraz chętniej sięgam po właśnie taką formę twórczą.

Na gotowe bazy nakleiłam naprzemiennie papier do scrapbookingu z 7 Dots Studio i kawałki książki. Później tiul, fragmenty tkaniny dekoracyjnej, koronki, białą pognieciona bibułkę. Znalazłam też barwione patyczki i foremki od finn. Uwielbia te małe rameczki, są po prostu urocze, a do takiej drobnej formy pasowały świetnie. Do tego jeszcze farba błyszcząca sparks i liquid acrylic paint.

Uwielbiam odcienie brązu i bieli, dlatego takie kolory idealnie pasowały mi do moich ATC. Zapraszam Was na video tutorial, w którym zobaczycie jak powstały moje karty.






 TUTORIAL:


Hugs/ Ściskam,

Kasia Salmanowicz




Komentarze

Popularne posty