Art journal page for Finnabair - wpis do art journala + TUTORIAL

Hi!
Inspired by the last Finnabair live workshops, I decided to make my another Art Journal page in vitage style. I really like this artistic form, although I haven't created anything in my book for a long time.
I invite you to a tutorial in which you can see the process of creating this project.
I used a lot of different elements here, such as scraps of fabric and old lace, tissue paper, scrapbooking papers, stickers, stamps and finally a bit of paint with a beautiful shiny effect.

The whole is slightly layered and slightly ethereal. I did not stick all the elements flat. I tried to make them gently stand out from the surface. Plus, of course, Finnabair mediums. Do you like to create pages for your art journals?

Hej!
Zainspirowana ostatnimi warsztatami na żywo Finnabair, postanowiłam wykonać kolejny wpis do mojego Art Journala. Bardzo lubię tę formę artystyczną, chociaż dawno nic nie stworzyłam w mojej książce.
Zapraszam Was na tutorial, w którym możecie zobaczyć proces powstawania tego projektu. 
Wykorzystałam tu dużo rożnych elementów, jak skrawki tkanin i starych koronek, bibułkę, papiery do scrapbookingu, naklejki, stemple i na koniec odrobina farby w pięknym lśniącym efektem. 
Całość lekko warstwowa i nieco zwiewna. Nie naklejałam wszystkich elementów płasko. Starałam się, aby delikatnie odstawały od powierzchni. Do tego oczywiście media od Finn. A wy, lubicie tworzyć wpisy do journali?






TUTORIAL:


Hugs/ Ściskam,
Kasia Salmanowicz


Komentarze

Popularne posty