Wpis do art journala dla Artistiko - art journal page

Hej, hej!
Raz na jakiś czas zdarza mi się robić wpis do mojego art journala. Nie ma w nim systematyczności, ale za to sprawia mi to ogromną przyjemność. Ten wpis powstał jako inspiracja na moje warsztaty w Artistiko
Staram się zarażać pasją innych, mam nadzieję, że to działa. Podczas jednych z moich warsztatów powstały okładki pięknych artystycznych pamiętników, co jakiś czas także wpisy, ale zaobserwowałam, że takie spotkania, podczas których te wpisy tworzymy - motywują do robienia ich w domu;)) do twórczego działania i próbowania nowych możliwości. To bardzo budujące!
Mój ostatni wpis nie jest wyjątkowo przestrzenny, za to pełno w nim detali, papieru, naklejek, taśm washi, stempli. Oto kilka fotek.

Hello!
Every once in a while I make art journal page. There is no regularity in it, but it gives me great pleasure. This page wa created for my worshops in Atistiko.
I try to spred the passion of others, I hope it works. During one of my worshops, covers of beautiful artistic diaries were created, adn also pages from time to time, but noticed that such meetings during which we created art journal pages - motivate them to do them at home;)) to creative action and to try new possibilities. It's very encouraging!
My last art journal page is not extremely leyered, but it is full of details, tissue paper, stickers, washi tape and stamps. Here are some pics. 





Ściskam/ Hugs,
Kasia Salmanowicz


Komentarze

Popularne posty