Vintage bauble for Dusty Attic - bombka w stylu vintage

Hello!
Beautiful Christmas decorations enchant us from all sides. I also decided to make bauble in retro style. I used to this Christmas chipboard and white pearls, which are arranged in beautiful swirls. Everything in shades of brown and a little bit of violet accent, although a result of whole was very bright because I whitening it with white acrylic paint. I found that this effect suits me best. A project inspired by moodboard which of course is waiting for You on Facebook :)
As a standard, I covered a cardboard with a thin layer of white gesso, because during make mixed media I use a lot of water and gesso helps protect surface. Elements which I glued by using heavy body gel and color with acrylic mediums. Like I said mixed with water, but the colors were blurred and not so pronounced. Finally, after drying, strongly brightened and splashed in several places. It’s almost like snow;)) which is very much lacking in Poland, where I live.
This bauble is also my last project for Dusty Attic. It was extremely inspiring and busy year for me. Thank you very much Jennifer and Jen for the trust, for the many wonderful products I received. You are amazing and very talented. I hug you so much!

Witajcie!
Z każdej strony czarują nas piękne bożonarodzeniowe dekoracje. Ja też postanowiłam wykonać bombkę w stylu retro. Wykorzystałam do tego świąteczne tekturki Dusty Attic oraz białe perełki, które układają się w piękne zawijasy.  Wszystko w odcieniach brązu z minimalnym filetowym akcentem, chociaż w efekcie całość bardzo mocno rozjaśniłam  białą farbą akrylową. Stwierdziłam, że taki efekt najbardziej mi odpowiada. Projekt inspirowany moodboardem, który oczywiście czeka na Was na Facebooku;))
Tekturki standardowo pokryłam cienką warstwą białego gesso, ponieważ w trakcie mediowania używam dużej ilości wody, a gesso pomaga zabezpieczyć powierzchnię. Elementy naklejone za mocą heavy body gelu i kolorowane mediami akrylowymi. Tak jak wspomniałam zmieszane z wodą, ale kolory były rozmyte i nie tak bardzo wyraźne. Na koniec, po wysuszeniu mocno rozjaśnione i pochlapane w kilku miejscach. To prawie jak śnieg;)) którego w Polsce, gdzie mieszkam ostatnio bardzo brakuje.

Ta bombka to jednocześnie mój ostatni projekt dla Dusty Attic. Był to niezwykle inspirujący i pracowity dla mnie rok. Bardzo dziękuję Jennifer i Jen za zaufanie jakim mnie obdarzyły, za mnóstwo cudownych produktów, które otrzymałam. Dziewczyny jesteście niesamowite i utalentowane. Ściskam Was mocno!









Used in this project:

Have a nice day/ Miłego dnia,
Kasia Salmanowicz



Komentarze

Popularne posty