Zimowe opowieści dla Lexi Design - Winter tales


Witajcie!
Do świąt jeszcze sporo czasu, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby zacząć przygotowywać dekoracje, które umilą nam te niesamowite dni. Bardzo mi miło, że zostałam poproszona o wykonanie inspiracji z wykorzystaniem nowych papierów Lexi Design z kolekcji Winter Tales, ponieważ wprost uwielbiam Boże Narodzenie. Cały ten okres przygotowań jest dla mnie niezwykle ważny, a tworzenie wszelkich ozdób, to sama przyjemność.
W nowej kolekcji znajdziecie mnóstwo elementów do wycinania, napisów i dodatków. Ja tym razem jako bazę wybrałam stojącą latarenkę HDF z Artistiko, na którą nakleiłam arkusz papieru z choineczkami w odcieniach beżu i brązu. Następnie kolejną warstwę latarenki pomalowałam w odcieniach pasujących do papieru.
Później zabrałam się za wycinanie dodatków, które nakleiłam warstwowo, wypełniając je gazą, sizalem, białym sznurkiem, tasiemką z gwiazdkami i kilkoma drobnymi hdf-kami. Całą kompozycję pochlapałam białą i czarną farbą akrylową zmieszaną z wodą. Całość prezentuje się tak;))

Hello!
It’s still a few months until Christmas, but nothing stands In the way to start preparing decorations that will make these days amazing. I’m very pleased that I was asked to make inspiration using new Lexi Design papers from the Winter Tales collection, because I just love Christmas. All this pre-Christmas time is extremely important to me and creating all decorations is a pleasure.
In the new collection you will find a lot of elements for cutting, inscriptions and accessories. This time I chose the HDF standing lantern from Artistiko as a base, on which I glued a sheet of paper with Christmas trees in shades of beige and brown. Then I painted another layer of the lantern in shades matching the paper.
Later, I started cutting put the paper elements, which I stuck in layers. Next I used gauze, sisal, white string, a ribbon with stars and a few small hdf elements. I splashed the whole composition with black and white acrylic paint mixed with water. The whole looks like this;))











Miłego dnia/ Have a nice day,
Kasia Salmanowicz

Komentarze

Popularne posty