Rustic canvas for Finnabair - Rustykalna kanwa + TUTORIAL


Hello!
Welcome to my first project for Finnabair. It’s a huge honor for me and I’m very happy that I can inspire you with all these wonderful products.
At the beginning I made a project in a style in which I love to work. With a lot of brown, a slight brightening and a bit of shine. All this combined with various additions that make the project more layered. Links to all materials used can be found below.
I glued pieces of Finn tissue paper to my canvas. I used Soft Matte Gel for this. Then I applied a cracking white paste that blends in well. After drying, I reached for the additions. In mixed media I very like that I can use so many elements that are completely different at first. They are made of other materials, have different colors, structure and really do not bother. Using the right products you can give them a completely different and amazing effect. Definitely more interesting. I used metal embellishments, decors from moulds and hdf additions. 
A covered it with a thin layer of Clear Gesso and then applied a white structural paste in several points to enhance the rustic effect. Then I colored it with a brown paste, which I diluted with water gently. The color became more subtle.
To make the design slightly shiny I used mica in mint color. Plus two types of wax. Accents from white Impasto acrylic paint and black gesso.
I invite you to my video tutorial where you can see all the stages of work;))

Witajcie!

Witam Was serdecznie moim pierwszym projektem dla Finnabair. To dla mnie ogromne wyróżnienie i bardzo się cieszę, że w tym roku mogę Was inspirować z tymi wszystkimi cudownymi produktami.
Na początek wykonałam projekt w stylu, w którym uwielbiam pracować. Z dużą ilością brązu, lekkim rozjaśnieniem i odrobiną blasku. To wszystko w połączeniu z przeróżnymi dodatkami, które sprawiają, że projekt jest przestrzenny. Linki do wszystkich wykorzystanych materiałów znajdziecie poniżej.
Na moje podobrazie nakleiłam kawałki papieru Finn. Wykorzystałam do tego Soft Matte Gel. Następnie nałożyłam pękającą białą pastę, która świetnie się tu wkomponowała. Po wysuszeniu sięgnęłam po dodatki. W mixed mediach uwielbiam to, że mogę wykorzystać tak wiele różnych elementów, które na początku są zupełnie inne. Wykonane są z innych materiałów, mają inne kolory, strukturę, a tak naprawdę to w niczym nie przeszkadza. Dzięki odpowiednim produktom można nadać im zupełnie inny i odmienny efekt. Zdecydowanie bardziej ciekawy! Użyłam metalowych ozdób, elementów z foremek i hdf-ków.
Całość pokryłam cienką warstwą Clear Gesso, a następnie nałożyłam białą pastę strukturalną w kilku punktach, żeby spotęgować rustykalny efekt. Następnie kolorowałam brązową pastą, którą delikatnie rozcieńczałam wodą. Kolor stawał się dzięki temu bardziej subtelny.
Aby projekt stał się lekko błyszczący wykorzystałam mikę w miętowym kolorze. Do tego dwa rodzaje wosku. Akcenty z białej farby akrylowej Impasto i czarnego gesso.
Zapraszam Was na film, w którym możecie zobaczyć wszystkie etapy pracy;))












TUTORIAL:



Hugs/ Ściskam,
Kasia Salmanowicz

Komentarze

Popularne posty