Violet tag for Dusty Attic - Fioletowy tag

Hello,


My today’s project is inspired by the moodboard for September. Below you can find the picture. It is full of shades of violet here, so I decided to use these shades, although I rarely use them. It was even more of a challenge for me.

I used new products from Dusty Attic – a tag-shaped base on which I glued the entire composition with chipboard swirls, a frame and a butterfly. I also added paper flowers and a bit of sisal to make the design more ‘fluffy’.

For coloring I used acrylic paints and mists. There are mainly shades of violet, but also some black and white to brighten the most convex elements. Finally, I added a few splashes of watered acrylic paint and stamps with very little text.


Witajcie,

Mój dzisiejszy projekt jest inspirowany moodboardem na wrzesień. Niżej znajdziecie jego zdjęcie. Pełno tu fioletu więc postanowiłam tym razem, że użyję tych odcieni, choć bardzo rzadko na co dzień z nich korzystam. Tym bardziej było to dla mnie wyzwanie.

Wykorzystałam kolejne nowości Dusty Attic – bazę w kształcie taga, na której nakleiłam całą kompozycję z tekturkowymi zawijasami , rameczką i motylem. Dodałam też papierowy kwiaty i odrobinę sizalu, żeby projekt był bardziej ‘puszysty’.

Do pokolorowania wykorzystałam  farby akrylowe i mgiełki. Są tu głównie odcienie fioletu, ale też trochę czerni i biel do rozjaśnienia najbardziej wypukłych elementów.

Na koniec dodałam kilka chlapnięć z rozwodnione farby arylowej i stemple z bardzo drobnym tekstem.






MOODBOARD:

Used in this project:

Hugs, 
Kasia Salmanowicz


Komentarze

Popularne posty