Kartka z lalą dla Artistiko - Card with a doll

Hej,
dzisiaj na blogu projekt papierowy. Choć uwielbiam mixed mediowe projekty, to czasem wracam do kartek;)), a lale Julie są do tego idealne. Tym razem wykonałam kartę z papierową torebeczką do kompletu. Całość lekko romantyczna, ale w klimacie vintage - pochlapana i postrzępiona. 
Idealnym wypełnieniem w tego typu projektach są oczywiście artistikowe HDF-ki. Tu użyłam dmuchawców z mojej wiosennej kolekcji Floral Power. Nałożyłam na nie odrobinę białego gessa i w zasadzie to mi już wystarczyło. 
Kompozycję wypełniłam elementami wyciętymi z najnowszych wykrojników dpCraft z cudnymi listkami i kwiatami. Do tego wstążka stworzona na potrzeby tego zestawu, barwiona własnoręcznie;))
Jest tu też stempelek z lalą Julie, który kolorowałam kredkami akwarelowymi i jak zawsze w przypadku akwareli, postemplowałam i pochlapałam farbami.

---

Hello!
Today on the blog a paper project. I love mixed media, but sometimes I go back to the handmade card;)) and Julie dolls are perfect fot that. This time I made a crad with a paper bag to complete the set. The whole is slightly romantic, but in a vintage atmosphere - splashed and frayed.
Of course, Artistiko HDFs are the perfect in these types of projects. Here I used dandelions from my Spring Floral Power collection.  Put a little white gesso on it and basically it was enought for me.
I filled the composition with elements cut from latest dpCraft dies with wonderful leaves and flowers. In addition, a ribbon created for the needs of this set;))
There is also a stamp with Julie doll, which I colored with watercolor pencils, and as always with watercolors, I stamped and splashed with paints.






Ściskam/ Hugs,
Kasia Salmanowicz


Komentarze

Popularne posty