Retro box for Mixed Media Place + TUTORIAL/ Retro pudełko


Hello everyone!

This time I decided to decorate MDF box. It can be used to keep your favorite mixed media products or other small items of everyday use. To this I used Finnabair mediums that you can find in Mixed Media Place store. For this natural wood pieces, HDF decors and metal accessories. Often, I also add pieces  of fabric to such projects. This time I also used fragments of linen material.

At the beginning I covered my box with the white gesso. I also applied a pattern from Finn mask with structural paste. With the help of Soft Matt Gel and Heavy Body Gel, I glued all these elements. To color, I used Impasto paint in a dark brown color and liquid acrylic paint that perfectly spreads with the use of water.

All this can be seen on the film that I made for you. See how natural elements can be combined with typically craft accessories.

---



Witajcie!

Tym razem postanowiłam udekorować pojemnik z mdf-u. Może on posłużyć do przechowywania ulubionych mediów lub innych drobnych rzeczy codziennego użytku. W tym celu wykorzystałam produkty Finnabair, które znajdziecie w Mixed Media Place. Do tego naturalne kawałki drewna, dekory hdf i metalowe dodatki. Często też dodaję do takich projektów kawałki tkaniny. Tym razem też wykorzystałam postrzępione fragmenty lnianego materiału.

Na początku moje pudełko nierówno pokryłam białym gesso. Nałożyłam też wzór z maski Finn z pastą strukturalną. Za pomocą Soft Matt Gel i Heavy Body Gel kleiłam wszystkie te dodatki. Do pokolorowania użyłam farby Impasto w kolorze ciemno brązowym oraz płynnej farbki akrylowej, która idealnie rozprowadza się z użyciem wody.

Wszystko to możecie zobaczyć na filmie, który dla Was przygotowałam. Zobaczcie, jak naturalne elementy przeplatają się typowo kratowymi dodatkami.











TUTORIAL:


Have a nice day/ Miłego dnia,

Kasia Salmanowicz


Komentarze

Popularne posty