Marine banner for Mixed Media Place - Morski banerek + TUTORIAL


Hello crafty people!

We have summer, so you can enjoy the charms of the vacation. I love this time of year and at the same time the marine climate! Today My inspiration is a banner with an anchor at the main point. Ofcourse, based on the Finnabair products.

In addition to the base and anchor from HDF material, I also used clay elements and new Finn moulds. I turns out that cogs have been one of my favorite accents in projects lately. For this metal embellishments, stickers from Art Daily series, art stones, some old paper, but also a stencil with a golden icing paste thanks to which a beautiful shiny pattern appeared on the base. There is also sand paste here. I used soft matt gel for gluing the whole project and colored with liquid acrylic paints.

I show it all step by step on the tutorial – I invite you to watch and comments. Of course, Finnabair products can be found in the Mixed Media Place store.

---


Hej, hej!

Lato w pełni więc można nacieszyć się urokami wakacji. Ja uwielbiam tę porę roku i jednocześnie klimat marynistyczny! Moją dzisiejszą inspiracją jest banerek z kotwicą w głównym punkcie. Oczywiście bazowałam na mediach Finnabair.

Oprócz bazy i kotwicy z HDF-u wykorzystałam też elementy z masy plastycznej i nowych foremek Finn. Okazuje się, że trybiki ją ostatnio jednym z moich ulubionych akcentów w projektach. Do tego metalowe dodatki, naklejki z serii Art. Daily, kamyczki, trochę starego papieru, ale też szablon ze złotą pastą, dzięki któremu na bazie pojawił się piękny, błyszczący wzór. Znalazła się też tutaj pasta piaskowa. Do klejenia całego projektu użyłam heavy body gel, a całość pokolorowałam farbami akrylowymi w płynie.

Wszystko to krok po kroku pokazuję na filmie – zapraszam do oglądania i komentowania. Media Finn znajdziecie oczywiście w sklepie Mixed Media Place.










TUTORIAL:


Have a nice day/ Miłego dnia,

Kasia Salmanowicz


Komentarze

Popularne posty