Paint Brush Box for Dusty Attic - pojemnik na pędzle

Hello,

Today I’d like to show you my new project for Dusty Attic using mood board for April. There are shades of green with which I usually do not work so it was a bit of challenge for me;).

I used a lot of chipboards with leaves, which I first secured with a thin layer of white gesso and later colored with a green color spray. But at the beginning – I stuck my wooden box with scrapbooking paper. I used very torn pieces of paper and glued it with heavy body gel. Next I used a background from chipboard which I also took on smaller, irregular pieces.  Then I wrapped the box with a flexible metal wire and sisal. I added Dusty Attic leaves and dandelions. I also joined some metal cogs and decors. There are also paper flowers and gauze.

I invite you to view photos and I wish you creative ideas.

---


Hej,

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój nowy projekt dla DU z wykorzystaniem moodboardu na kwiecień. Znajdują się tam odcienie zieleni, z którymi zazwyczaj nie wykonuję prac więc było to dla mnie małe wyzwanie.

Użyłam wielu tekturek z listkami, które najpierw zabezpieczyłam cienką warstwą białego gesso, a później pokolorowałam mgiełką z zielonym kolorze. Ale zaczynają od początku – moje drewniane pudełeczko okleiłam papierem do scrapbookingu. Wykorzystałam bardzo nierówne, porwane kawałki, które kleiłam heavy body gel. Dalej użyłam tło z tekturki, które również porwałam na mniejsze, nieregularne kawałki. Następnie oplotłam pudełko giętkim, metalowym drucikiem i sizalem. Do tego listki i dmuchawce z tekturek DU. Dołączyłam też kilka metalowych trybików i dekorów. Jest też sznurek, papierowe kwiaty i rurki oraz gaza.


Zapraszam do oglądania zdjęć i życzę Wam samych kreatywnych pomysłów.












Used in this project:

April 2019 Mood Board:



Heave a nice day/ Miłego dnia,

Kasia Salmanowicz 


Komentarze

Popularne posty