Vintage notebook cover for Dusty Attic - Okładka notesu


Hello everyone,

Today I’d like to share with you my new mixed media project with February moodboard. This time I work with shades of brown and a little bit of gold. I like these colors so much, so it was a pleasure to make this project.

I made notebook cover using fantastic Dusty Attic chipboards with leaves and swirls. I also added beautiful frame. My cover has a lot of elements and layers. I used acrylic paints to color it and next waxes in three shades. There are clay embellishments, paper flowers and mini art stones to make some texture.

---

Witajcie,
Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić moim nowym projektem mixed mediowym dla Dusty Attic z moodboardem na luty. Tym razem również pracowałam w odcieniach brązu z odrobiną złota. Uwielbiam takie kolory, dlatego to była czysta przyjemność.

Ozdobiłam okładkę notesu używając do tego fantastycznych tekturek Dusty Attic z listkami i zawijasami. Użyłam też tekturkowej rameczki. Moja okładka ma wiele elementów i warstw. Wykorzystałam farby akrylowe, a następnie woski w trzech odcieniach. Są tu też elementy z masy plastycznej, papierowe kwiaty i mini kamyczki do stworzenia tekstury.









Have a nice day/ Miłego dnia
Kasia Salmanowicz



Used in this project:
https://www.dustyattic.com.au/products.php?product=Fancy-Frame-%2312

Komentarze

Popularne posty