Christmas journal page - Mikołajkowy wpis do journala

[PL]
Hej!
Niedawno rozpoczęłam moją przygodę z Art Journalem. Zbliża się Boże Narodzenie więc nie mogło zabraknąć w nim świątecznego wpisu! Trochę złota, czerwieni... blask i drobinki brokatu baaardzo kojarzą mi się z tym szczególnym, grudniowym czasem. 
Wykorzystałam tu piękne papiery do scrapbookingu, taśmy washi i jako główne akcenty kamieniczki i embossing na gorąco. Czerwony puder do embossingu idealnie komponuje się z całością <3
Ten wpis to moja propozycja warsztatowa w Artistiko;))
A jak Wasze świąteczne dekoracje? 

---

[ENG]
Hello! I started to make my Art Journal some time ago.  Christmas is approaching so I had to prepare my journal page with this topic in it. A little gold and red color, shine and glitter are veeery important to me in this special, December time. 
I used beautiful scrapbooking papers, washi tapes and stamps with little homes with hot embossing. Red powder to embossing fits perfectly with the whole composition <3
This Art Journal page its my proposition for my workshops in Artistiko;))
And how are your Christmas decoration? 






Pozdrawiam / Have a nice day,
Kasia Salmanowicz


Komentarze

Popularne posty