Winter Frame - zimowa rama


[PL] Witajcie!
Po prostu uwielbiam okres świąteczny i te wszystkie projekty związane z Bożym Narodzeniem. Wykonuję wtedy przeróżne prace, nie tylko tradycyjne bombki i choinki, ale też inne dekoracje, które wprawiają mnie w dobry nastrój. Dzisiaj mam dla Was zimową ramkę z jelonkami, śnieżynkami i naturalnymi plastrami drewna. Całość zachowana w odcieniach brązu <3
Wszystkie elementy zostały zabezpieczone białym gesso i naklejone za pomocą Heavy Body Gel. Pastą modelującą nałożyłam wzór z nowego szablony Finnabair. Wykorzystałam tutaj fantastyczne papierowe kwiatki Primy i kamyczki. Do tego sizal, małe kuleczki na drucikach, kilka elementów hdf i metalowe dodatki. Poszczególne elementy pokolorowałam Impasto Dark Chocolate w połączeniu z wodą. Dzięki temu kolory rozprowadziły się bardzo nierównomiernie i dały ciekawy efekt zacieków. Więcej farby nałożyłam w okolicach metalowych narożników, żeby podreślić ich położenie. Wszystkie media znajdziecie oczywiście w Mixed Media Place.
Mam nadzieję, że tak jak ja lubicie okres świąteczny ;))

---


[ENG] Hello!
I just love Christmas time and all creative project associated with it. I do all kind of work, not only traditional baubles and Christmas trees, but also other decorations that make me feel so good. Today I have for you a winter frame with deer, snowflakes and natural wood slices. The whole composition in shades of brown <3
All elements were secured with White Gesso and glued with Heavy Body Gel. I applied Modeling Paste with new Finnabair stencil. I used here fantastic gold Prima paper flowers and Art Stones. To this sisal, small balls, several hardboard elements and metal embellishments. The individual decors colored Impasto Dark Chocolate in combination with water.  As a result, the colors gave very interesting streaking effect. I applied more paint at the metal corners to draw their location. All mediums of course can be found in  Mixed Media Place store.
I hope you like Christmas time like me ;))










Miłego dnia / Have a nice day,
Kasia Salmanowicz



Komentarze

Popularne posty