Mixed media hexagon + TUTORIAL


Cześć!
Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moim pierwszym  projektem dla DT Mixed Media Place. Wykonałam heksagon w moich ulubionych odcieniach brązu, pełen trybików i warstw;) Cały proces tworzenia możesz obejrzeć w tutorialu.
Bazę pokryłam bardzo cienką warstwą białego gesso Finnabair, to samo z poszczególnymi dodatkami z hdf-u. Za pomocą szablonu nałożyłam pastę modelującą. Wykorzystałam też metalowe ozdoby idealnie wpasowujące się w styl tego projektu. Wszystko naklejone za pomocą Heavy Body Gel. Po wysuszeniu cały projekt kolorowałam farbą Impasto w kolorze ciemnego brązu. Uwielbiam rozwadniać farby, dlatego i tym razem rozcieńczyłam farbę, aby kolor nie był tak intensywny. Impasto to świetnie kryjące farby, dlatego wykorzystując tylko wodę możesz stworzyć wiele odcieni jednego koloru i przy okazji wykonać lekko akwarelowe akcenty.
Metalowe dodatki delikatnie połyskiwały, dlatego na elementy z hdf-u nałożyłam cudownie lśniąca Icing Paste, aby całość była spójna. Cały projekt został też wybielony białym gesso. Na obrzeżach wykorzystałam czarne gesso i trochę chlapnięć. Na koniec jeden z moich ulubionych stempli Prima z bardzo drobnym tekstem.

---

Hello!
Today I’d like to share with you my first project for DT Mixed Media Place. I created hexagon in my favorite shades of brown, full of cogs and layers;) You can see the whole creation process in my video tutorial.
I covered the base of my project with a very thin layer of Finnabair White Gesso. The same with rest of hdf (hardboard) elements. I applied a Modeling Paste using stencil. I also used metal embellishments that perfectly fit into the style of this project. Everything glued with Heavy Body Gel. After drying, I colored my project with Impasto Paint – dark chocolate. I love to use paint with water and this time I’ve diluted the paint so that the color isn’t so intense. Impasto is a perfectly covering paint, so using only water you can create many shades of one color and at the same time make accents like watercolors.
Metal embellishments shine lightly, that’s why I applied wonderfully glossy Icing Paste to the elements from hdf, so that everything is consistent. The entire project was also covered with white gesso. On the edges I used black gesso and some splashes. At the end one of my favorite Prima stamps with very small text.


Tutorial:


More details/ więcej szczegółów








Have a nice day/ Miłego dnia
Kasia Salmanowicz



Komentarze

  1. Jak zawsze pięknie! Tak się zastanawiam, co to by się stało, jeśliby na świecie zabrakło koloru brązowego? Jak dałabyś sobie radę? Maska z pismem gotyckim przewspaniała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko, też się nad tym zastanawiam;)) ale żeby nie było, że jestem totalnie uzależniona - mój projekt okładki notesu nie ma ani odrobiny brązu!! Sama nie ma ani grama brązu :D szok

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty