My sweet love

Dziś witam się z Wami mixed mediową zawieszką!

Postawiłam na okrągłe elementy. Tym razem w miłosnej kolekcji With LOVE znalazło się wiele dodatków z serduszkami, ale też z kołami, aby jeszcze łatwiej i przyjemniej komponowały się w jedną całość. 
Duża i mała baza kołowa, do tego dymki, strzałki i serducha w kołach <3 Uwielbiam wykorzystywać w swoich pracach napisy, także i tego nie zabrakło w tym projekcie. 
Do pokolorowania zawieszki wykorzystałam mgiełki i dużo wody, aby kolory nie były zbyt intensywne. Po wysuszeniu i gessowaniu na biało całości, niektóre elementy pokryłam woskami Daily Art. Pięknie się mienią i dają metaliczny efekt. 
Aby stworzyć teksturę wykorzystałam mikrokulki, a w niektórych miejscach naniosłam pastę śniegową. Jej nieregularne drobinki dają bardzo ciekawe efekty po wyschnięciu. Mam nadzieję, że macie masę pomysłów na wykorzystanie naszej nowej kolekcji!
Do zobaczenia następnym razem;)

---

Today, I welcome you with a mixed media hangman!
I choosed circle elements. This time, in our love collection With LOVE, there were many accessories with hearts, but also with wheels to make it even easier and nicer to form a whole. 
A large and small circular base, arrows and hearts in circles <3 I love to use subtitles in my works, and this has not been lacking in this project. 
To color the board I used mists and a lot of water so that the colors were not too intense. After drying and white gesso, some elements covered with wax Daily Art. Beautifully shimmery and give a metallic effect. 
To create the texture I used glass beads, and in some places I applied snow paste. Its irregular particles give very interesting effects after drying. I hope you have lots of ideas to use our new collection!
See you next time;)





Miłego dnia,
Have a nice day,
Kasia Salmanowicz



Komentarze

Popularne posty