Boho style - photo tutorial

Witajcie;))
Tym razem inspiruję w stylu boho. Taki temat prac otrzymało DT Daily Art. więc jest to pewnego rodzaju wyzwanie! Wykonałam dekoracyjną tabliczkę w intensywnych kolorach z pięknymi kwiatami. Chcesz wiedzieć jak ją zrobić? Zapraszam na mały tutorial krok po kroku.
---
Hello;))
This time I inspire in the boho style. This is the subject of the work received by Design Team so this is a kind of challenge! I made a decorative plaque in intense colors with beautiful flowers. Do you want to know how to do it? I invite you to a small step-by-step tutorial.


 



KROK PO KROKU
STEP BY STEP

1. Na początek oczywiście wybrałam elementy jakie zostaną wykorzystane w projekcie.
1. At the beginning of course, I chose the elements that will be used in the project 


2. Deseczki zabezpieczyłam białym gesso.
2. I painted my plaque with White Gesso 


3. Niepotrzebne otwory zakryłam pastą strukturalną i wysuszyłam.
3. I covered the unnecessary holes with Fine Texture Paste and dried it 


4. Za pomocą maski nałożyłam żelową pastę w kolorz brązowym. 
4. Using a mask, I applied a Stencil Paste in a bronze color. 


5. Ma piękny i intensywny kolor, do tego bardzo szybko wysycha. Aby przyspieszyć używam nagrzewnicy.
5. It has a beautiful, intense color and dries very quickly. To speed up, I use a dryer.


6. Następnie ułożyłam całą kompozycję z deseczkami i kwiatami. Do tego sizal i małe kawałki gazy.
6. Then I composed the whole composition with boards and flowers. To this sisal and small pieces of gauze


7. Wszystko nakleiłam za pomocą Gel Medium Matt. To preparat, który bardzo dobrze klei różnego rodzaju powierzchnie.
7. I stuck everything with Gel Medium Matt. It is a madium that glues very well on all kinds of surfaces.


8. Wybrałam kolory mgiełek, które kojarzą mi się ze stylem boho. Intensywny róż, do tego mocny turkus, trochę brązu (bo uwielbiam) i złoto-brązowe błyszczące akcenty 
8. I chose the colors of mists, which I associate with the style of boho. Intense pink - Carmine, strong turquoise - Emerald, a bit of  Sepia (because I love it) and gold-brown shiny accents with Glimmer Ink Spray Brozne. 


9. Całość pokolorowałam z wykorzystaniem wody. Nie pryskam mgiełką bezpośrednio na pracę, tylko dozuję kolor pędzelkiem i dodaję wody. Kontroluję wtedy intensywność koloru.
9. I colored the whole composition with the use of water. I don’t spray the mist directly on the work, I only dispense the color with a brush and add water. I control the intensity of the color then.


10. Po wysuszeniu cały projekt wybieliłam białym gesso.
10. After drying the whole project, I whitened the White Gesso and I emphasized the edges with Black Paint


Cała praca prezentuje się tak. Delikatnie wybielone kolory, chlapnięcia mgiełkami, kwiaty i kokardka na wykończenie. Na sam koniec delikatnie naniosłam złotą patynę, które daje piękne błyszczące akcenty. 

---

The whole work looks like this. Gently bleached colors, splashes with mists, flowers and a bow on the finish. At the end I gently applied a Brozne Patina, which gives beautiful shiny accents.

Pozdrawiam,
Have a nice day,
Kasia Salmanowicz

Komentarze

Popularne posty