Na powitanie

Witajcie w moim świecie,
Mam na imię Kasia:) od kilku lat prowadzę pracownię Artistiko. Jestem uzależniona od warsztatów, mediowania, scrapowania i decoupage’u. Swoją pasją staram się zarażać, a pracami inspirować innych. Mam nadzieję, że znajdziecie tu coś dla siebie.

Choć od lat zajmuję się rękodziełem, to jest mój pierwszy prywatny blog więc na bieżąco postaram się publikować nowe projekty i te, które już kiedyś zostały pokazane… Do zobaczenia już wkrótce!

---


Welcome to my world,
My name is Kasia :) a few years I run the Artistiko studio. I am addicted to workshops, mixed media art, scrapbooking and decoupage. I try to infect my passion and work to inspire others. I hope you will find something for yourself here.

Although I have been dealing with handicrafts for years, this is my first private blog so I will try to publish new projects and those that have already been shown ... I will see you soon!

Kasia Salmanowicz

Komentarze

Popularne posty